Veel gestelde vragen Portal

Sinds kort werken we op een nieuwerwetse manier van aanmelden voor de vakantieweken via ons portal. Nu zorgt dat natuurlijk voor vragen.

Hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden:

  • Mijn wachtwoord werkt niet meer, of ik ben het wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
    • Via het inlogscherm van het portal kun je kiezen om je wachtwoord te resetten. Je moet dan even je mailadres opgeven en daar wordt een ‘wachtwoord reset mailtje’ naar toe gestuurd. Let op, dit kan even (1 uurtje) duren.
  • Ik krijg geen mailtjes binnen via het portal.
    • Heb je al in je spam/ongewenste mail gekeken. Meestal als de mailtjes vanuit het portal niet in Postvak In terecht komen, staan ze daar.
  • Wanneer ik me heb aangemeld voor een vakantie ontvang ik niet direct een bevestiging. Klopt dit?
    • Dit klopt. Je ontvangt pas een bevestiging wanneer je definitief bent ingedeeld voor een vakantie. Dit bericht krijg je per mail.
  • Is het mogelijk om met 1 email adres meerdere gasten aan te melden?
    • Ja dit kan! Kies tijdens het aanmelden voor “Gebruik een andere gebruikersnaam om meerdere gasten aan te melden”